Odbierając paczkę, zwróć uwagę na:

 

Zgnieciony karton

Przedziurawienie kartonu

Ślady otwierania pudełka

Jak zgłosić reklamację?

 

W przypadku zauważenia podczas odbioru przesyłki zewnętrznych uszkodzeń opakowania według powyższej listy wad prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu kurierowi i sporządzenie w jego obecności protokołu szkody. Dodatkowo proszę o wykonanie kilku zdjęć uszkodzonej z zewnątrz przesyłki oraz wykonać kopię protokołu szkody. Przesyłkę należy odebrać od kuriera, a fakt jej uszkodzenia zgłosić mailowo na adres: reklamacje@mobi.pl dołączając do wiadomości zdjęcia uszkodzeń oraz wykonaną kopię protokołu szkody.

Następnie zgłoszenie reklamacyjne sporządza dział reklamacji MOBI.pl S.C. Sklep będzie się kontaktował w sprawie odesłania przesyłki.

Na szczycie
Wózek
Zamknij
Wróć
Konto
Zamknij